2ο Δημοτικό Σιδηροκάστρου - προγράμματα

προγράμματα

  • ECO FESTIVAL ΣΕΡΡΕΣ

    Στις 23 Μαΐου οι μαθητές της Δ1 τάξης του σχολείου μας που όλο τον χρόνο, στα πλαίσια της ευέλικτης Ζώνης εκπονούσαν το πρόγραμμα «Ανακύκλωση-εικαστικές παρεμβάσεις με ανακυκλώσιμα υλικά» παρουσίασαν στο ECO Festival, ένα μέρος από τις εικαστικές τους δημιουργίες με πλαστική ύλη τα ανακυκλώσιμα υλικά.

    περισσότερα »
  • Επίσκεψη στο το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροΐων

    Εκεί οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί, μας υποδέχτηκαν και μας χώρισαν σε δύο ομάδες. Η ομάδα της Δ΄ τάξης, έπαιξε στον εξωτερικό χώρο του κέντρου παιχνίδια που είχαν σχέση με το δάσος και τα ζώα του δάσους προσεγγίζοντας έτσι βιωματικά το δασικό οικοσύστημα. Η άλλη ομάδα της Β΄ τάξης, παρακολούθησε σε κουκλοθέατρο Την Πίτσα την αλεπουδίτσα και στη συνέχεια αφού χωρίστηκαν σε υποομάδες ,αποτύπωσαν πάνω σε χαρτί του μέτρου αυτά που άκουσαν από το κουκλοθέατρο.

    περισσότερα »
  • Κυκλοφοριακό Φιδάκι

    Tο Παιχνίδι Κυκλοφοριακό Φιδάκι - ΠΚΦ ("Traffic Snake Game" - TSG) αποτελεί μία διασκεδαστική και αποδοτική καμπάνια για τα δημοτικά σχολεία.

    περισσότερα »
  • Σχολικος εκφοβισμος

    Ως σχολικός εκφοβισμός νοείται η χρήση βίας μεταξύ μαθητών με σκοπό να προκαλέσει στους άλλους πόνο και αναστάτωση. Η σχολική βία είναι μια μορφή κοινωνικού ελλείμματος που αντανακλά την κοινωνική ανισότητα, τον αποκλεισμό και τη ματαίωση των ατομικών προσδοκιών. Η βία ή παράγοντας που προάγει τη βία στο σχολείο είναι κάθε φράση ή ενέργεια που ταπεινώνει το παιδί. Η επιθετική συμπεριφορά και η βία, ιδιαίτερα στο σχολείο, εμφανίζονται με υψηλή συχνότητα στη διάρκεια της εφηβείας.

    περισσότερα »
  • Project "Mίκης Θεοδωράκης"

    περισσότερα »
  • Το Σιδηροκαστρο

    Το ενδιαφέρον των παιδιών να γνωρίσουν το παρελθόν της πόλης τους, αλλά και της περιοχής τους, ήταν μεγάλο. Έτσι στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας ( Τοπική Ιστορία), αλλά και του προγράμματος της Ευέλικτης Ζώνης, αποφάσισαν να ερευνήσουν τον χαρακτήρα της περιοχής τους.

    περισσότερα »
  • Παιδικά Ατυχήματα

    Στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας και συγκεκριμένα για την ενότητα «Ατυχήματα», οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, πραγματοποίησαν μία έρευνα για τις άτυχες στιγμές, ατυχήματα, οι οποίες μπορεί να έχουν ταλαιπωρήσει τους ίδιους, αλλά και τους συμμαθητές τους.

    περισσότερα »
  • Οικολογικό παραμύθι

    Παράδειγμα από το οικολογικό παραμύθι «Ο Μάνος ο μαύρος Κορμοράνος» από το περιβαλλοντικό πρόγραμμα του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Πορροίων.

    περισσότερα »
  • Tι είναι υγιεινή διατροφή

    Η υγιεινή διατροφή παρέχει όλες τις θρεπτικές ουσίες που χρειάζεται το σώμα ώστε να είναι υγιές. Έχει ποικιλία και είναι πλούσια σε φρούτα και λαχανικά, ενώ περιέχει ελάχιστα κεκορεσμένα λιπαρά, τα οποία βρίσκονται σε προϊόντα του εμπορίου, το κρέας, το πλήρες γάλα, το βούτυρο και το τυρί. Η διατροφή πρέπει να καλύπτει τις ανάγκες του σώματος σε ενέργεια, συμβάλλοντας παράλληλα στη διατήρηση ενός φυσιολογικού βάρους.

    περισσότερα »
  • Πρόγραμμα Υγιεινής Διατροφής

    Οι μαθητές των Δ1 και Δ2 τμημάτων του σχολείου μας, στο μάθημα της ευέλικτης ζώνης, με τις δασκάλες τους Καραγιαννίδου Όλγα και Γιούρη Ελένη και εκπόνησαν το πρόγραμμα "Υγιεινή διατροφή"

    περισσότερα »
  • Γερά δόντια

    Η σημασία και η συμβουλή της στοματικής υγείας στη ζωή των ανθρώπων είναι σε όλους γνωστή. Διατηρεί και προάγει τη γενική υγεία και συντελεί στη ποιότητα της ζωής των ανθρώπων.

    περισσότερα »
  • Παραμυθια στα Αγγλικα - 1

    περισσότερα »
  • Παραμυθια στα Αγγλικα - 2

    περισσότερα »
  • Επιθετικοτητα

    Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής, συζήτησης και μελέτης και στην Ελλάδα. Θεωρείται πλέον κοινωνικό πρόβλημα.

    περισσότερα »
  • Διαμεσολαβητές

    Τι είναι η διαμεσολάβηση;

    Διαμεσολάβηση είναι μέθοδος επίλυσης συγκρούσεων, κατά την οποία οι μαθητές που εμπλέκονται σε μια διαφωνία ή σύγκρουση προσπαθούν με τη βοήθεια του διαμεσολαβητή να καταλήξουν σε μια λύση αποδεκτή από όλους. Αν και ακούγεται πολύπλοκο στην πραγματικότητα είμαστε αντιμέτωποι καθημερινά με συγκρούσεις που θα μπορούσαν να επιλυθούν με τη μέθοδο αυτή. Π.χ. η διαφωνία με το ποιος θα καθίσει με ποιον στο θρανίο ή ποιος θα πάρει πρώτος τη μπάλα, ή ποιος θα μπει στη σειρά στο κυλικείο ή όταν κάποιος χτυπήσει κατά λάθος κάποιον συμμαθητή του κτλ.

    περισσότερα »
  • ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

    Η καλή αγωγή ξεκινά κι ενισχύεται από την οικογένεια. Οι γονείς μπορούν να αποτελέσουν πρότυπα και να ενθαρρύνουν τα παιδιά τους να αναπτύξουν βιβλιοφιλική συμπεριφορά.

    Για πολλούς γονείς η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας φαντάζει άθλος. Αλήθεια, τι εμποδίζει τους ενήλικες, και κυρίως τους γονείς, να απολαύσουν ένα παιδικό βιβλίο και να διασκεδάσουν μαζί του; Ποιοι λόγοι τους απομακρύνουν από τον υπέροχο κόσμο της παιδικής λογοτεχνίας; Τίποτα και κανένας δεν εμποδίζει πραγματικά έναν ενήλικο να διαβάσει ένα παιδικό βιβλίο. Αντιθέτως, υπάρχουν χίλιοι δυο λόγοι να το πράξει. Ένας από αυτούς είναι η επανάκτηση της παλιάς καλής παιδικής ξεγνοιασιάς που έχουμε όλοι μας ανάγκη.

    περισσότερα »
  • Κυκλοφοριακή Αγωγή

    Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Σιδηροκάστρου συμμετείχε στο πρόγραμμα Κυκλοφοριακής Αγωγής της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών με τίτλο "Μαθαίνω να κυκλοφορώ με ασφάλεια". Σκοπός του προγράμματος ήταν να μυήσει το παιδί στους βασικούς κανόνες της κυκλοφοριακής αγωγής. Να μάθουν τα παιδιά να ξεχωρίζουν και ν' αντιμετωπίζουν τους κινδύνους στους δρόμους και να καλλιεργήσουν το έμφυτο σε κάθε άνθρωπο, ένστικτο της αυτοπροστασίας.

    περισσότερα »
  • Ανακύκλωση

    Εμείς τα παιδιά της Β τάξης του 2ου Δημοτικού σχολείου Σιδ/στρου, θέλουμε να ζούμε σε έναν κόσμο χωρίς σκουπίδια και γι? αυτό κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας, για να πετύχει η ανακύκλωση. Αρχικά μάθαμε ποια είναι τα ανακυκλώσιμα υλικά. Στη συνέχεια ενημερωθήκαμε για τους μπλε κάδους ανακύκλωσης, τον κάδο «Αφής» και το ταξίδι των ανακυκλώσιμων υλικών μέχρι να τα ξαναχρησιμοποιήσουμε. Ενημερώσαμε τους συμμαθητές μας όλων των τάξεων για την προσπάθειά μας, ζωγραφίσαμε τον κάδο ανακύκλωσης και δημιουργήσαμε με ανακυκλώσιμα υλικά στο εργαστήρι εικαστικών την «Ανακυκλωσούλα» για να μας υπενθυμίζει τα καλά της ανακύκλωσης. Δημιουργήσαμε και μια ομάδα εθελοντών «Για μια καθαρή αυλή» και περιοδικά καθαρίζουμε την αυλή και ευαισθητοποιούμε τους μαθητές και των άλλων τάξεων στον εθελοντισμό.

    περισσότερα »
  • Ένας πλανήτης μια ευκαιρία

    περισσότερα »