Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2022-23

 

Τάξη  Α΄ – Ώρες ανά εβδομάδα 3
Διδάσκων/ουσα Βράγκα Δήμητρα ΠΕ70 3 ώρες
Κύκλος 1ος 2ος 3ος 4ος
Θεματικός άξονας Ζω καλύτερα – Ευ ζην Φροντίζω το Περιβάλλον Ενδιαφέρομαι και ενεργώ Δημιουργώ και καινοτομώ
Υποθεματική Υγεία: Διατροφή Αυτομέριμνα, Οδική ασφάλεια Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική φυσική κληρονομιά Εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα STEM – Εκπαιδευτική Ρομποτική
Πρόγραμμα «Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής» Θαλα-sos-α, χωρίς πλαστικά «Τα δικαιώματα των παιδιών»  «Οι μικροί εξερευνητές»

 

 

Τάξη  Β΄ – Ώρες ανά εβδομάδα 3
Διδάσκων/ουσα Γιούρη Ελένη ΠΕ70 3 ώρες
Κύκλος 1ος 2ος 3ος 4ος
Θεματικός άξονας Ζω καλύτερα – Ευ ζην Φροντίζω το Περιβάλλον Ενδιαφέρομαι και ενεργώ Δημιουργώ και καινοτομώ
Υποθεματική Ψυχική και συναισθηματική υγεία – πρόληψη Φυσικές καταστροφές- πολιτική προστασία Εθελοντισμός – διαμεσολάβηση Επιχειρηματικότητα – Αγωγή σταδιοδρομίας – Γνωριμία με επαγγέλματα
Πρόγραμμα Ο μαγικός κόσμος της τάξης μας «Σεισμός – και τώρα τι κάνω;» «Τα δικαιώματα των παιδιών» «Στην τσέπη… χαρτζιλίκι!»

 

 

Τάξη  Γ΄ – Ώρες ανά εβδομάδα 2
Διδάσκων/ουσα Χατζημάρκου Μαρία ΠΕ70 2ώρες
Κύκλος 1ος 2ος 3ος 4ος
Θεματικός άξονας Ζω καλύτερα – Ευ ζην Φροντίζω το Περιβάλλον Ενδιαφέρομαι και ενεργώ Δημιουργώ και καινοτομώ
Υποθεματική Γνωρίζω το σώμα μας – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά Συμπερίληψη Αλληλοσεβασμός Διαφορετικότητα Επιχειρηματικότητα – Αγωγή σταδιοδρομίας – Γνωριμία με επαγγέλματα
Πρόγραμμα Ο κανόνας των εσώρουχων – Καμπάνια «Ένας στα Πέντε» για τον τερματισμό της σεξουαλικής κακοποίησης «Σερραϊκά προϊόντα μπουγάτσα ακανές και βουβάλι, τα τρία καλά της (σερραϊκής) μοίρας μας.» «Ζουμ στην τάξη μας» Χρηματοπιστωτικός εγγραμματισμός

 

 

Τάξη  Δ΄ – Ώρες ανά εβδομάδα 2
Διδάσκων/ουσα Κολσούζογλου Αναστασία ΠΕ70 1 ώρα – Μπουφίδου Ιφιγένεια ΠΕ91.01 1 ώρα
Κύκλος 1ος 2ος 3ος 4ος
Θεματικός άξονας Ζω καλύτερα – Ευ ζην Ενδιαφέρομαι και ενεργώ Δημιουργώ και καινοτομώ Φροντίζω το Περιβάλλον
Υποθεματική Υγεία: Διατροφή Αυτομέριμνα, Οδική ασφάλεια Ανθρώπινα δικαιώματα STEM – Εκπαιδευτική Ρομποτική Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά
Πρόγραμμα «Οδική ασφάλεια Παντού και πάντα!» «Εκπαίδευση στα Ανθρώπινα Δικαιώματα» «Οι μηχανικοί του αύριο» «Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία (Βυζαντινό Κάστρο Σιδηροκάστρου»

 

 

 

Τάξη  Ε΄ – Ώρες ανά εβδομάδα 1
Διδάσκων/ουσα Δομτζίδης Απόστολος ΠΕ70 – 1 ώρα
Κύκλος 1ος 2ος 3ος 4ος
Θεματικός άξονας Ζω καλύτερα – Ευ ζην Φροντίζω το Περιβάλλον Ενδιαφέρομαι και ενεργώ Δημιουργώ και καινοτομώ
Υποθεματική Ψυχική και συναισθηματική υγεία – πρόληψη Φυσικές καταστροφές – πολιτική προστασία Εθελοντισμός – διαμεσολάβηση STEM- Εκπαιδευτική Ρομποτική
Πρόγραμμα «Εγώ κι εσύ δυναμώνουμε μαζί» «Έχεις ζήσει σεισμό; Έχεις δει ηφαίστεια; Έχεις ακούσει για τσουνάμι;» «Ενεργοί πολίτες εν δράσει» «Η σχολική τάξη συναντά τον  επιστήμονα»

 

 

 

Τάξη  ΣΤ΄ – Ώρες ανά εβδομάδα 1
Διδάσκων/ουσα Παλαποϊδου Μαρία ΠΕ70 1 ώρα
Κύκλος 1ος 2ος 3ος 4ος
Θεματικός άξονας Ζω καλύτερα– Ευ ζην Φροντίζω το Περιβάλλον Ενδιαφέρομαι και ενεργώ Δημιουργώ και καινοτομώ
Υποθεματική Γνωρίζω το σώμα μας – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά Συμπερίληψη Αλληλοσεβασμός Διαφορετικότητα Επιχειρηματικότητα – Αγωγή σταδιοδρομίας – Γνωριμία με επαγγέλματα
Πρόγραμμα Προχωρώντας μπροστά! «Σερραϊκά προϊόντα μπουγάτσα ακανές και βουβάλι, τα τρία καλά της (σερραϊκής) μοίρας μας.» Σέβομαι το Διαφορετικό! (Πρόγραμμα ΠΟΛΙΑΣ) «Πώς θα παρασκευάσουμε το δικό μας σαπούνι;»

 

Γενικά Στοιχεία και Όραμα της Σχολικής Μονάδας

 

Αριθμός τμημάτων 6
Αριθμός μαθητών/μαθητριών σχολικής μονάδας 103
Αριθμός εκπαιδευτικών σχολικής μονάδας 18
Αριθμός εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στα Εργαστήρια δεξιοτήτων 7

 

 

 Το όραμά μας Το όραμα της σχολικής μονάδας φέτος με βάση τα εργαστήρια δεξιοτήτων έχει να κάνει με την καλύτερη γνωριμία μνημείων και προϊόντων του τόπου και την εμβάθυνση στην συναισθηματική και ακαδημαϊκή κατανόηση των ανθρώπινων δικαιωμάτων από τους μαθητές/τριες με βιωματικές μεθόδους και σε ποικίλες κοινωνικές περιστάσεις και περιβάλλοντα, όπως η τάξη , οι σχέσεις των δύο φύλων και η δημόσια σφαίρα. Ο τίτλος των δράσεων είναι «Μαθαίνουμε τον τόπο μας, μαθαίνουμε να λύνουμε τα μεταξύ μας προβλήματα με κανόνες, μαθαίνουμε να ενώνουμε τις δυνάμεις μας».  
Κοινοποιήστε στο ...